برترین فیلم ها

برای اطلاع از ادرس جدید سایت به کانال تلگرام @bartarmoviz بپیوندید
برتر موویز دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead
کانال تلگرام برترموویز اینستاگرام برتر موویز اپلیکیشن برتر موویز (بزودی)
دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

زيرنویس فارسی چسبیده دوبله فارسي نامزد دریافت 1 گلدن گلوب 78 بار برنده جایزه و 223 بار نامزد دریافت جایزه. مردگان متحرک : تمام شده (11 فصل)
ژانر : درام | ترسناک | هیجان انگیز رده سنی : مناسب برای افراد بالای 13 سال سال انتشار : 2010 آمریکا امتياز IMDB : 8.1 نويسنده : Frank Darabont بازیگران : Andrew Lincoln,Norman Reedus,Melissa McBride مدت زمان : 44 دقیقه شبکه : AMC
خلاصه داستان : ریک گرایمز معاون کلانتری است که در حین مأموریت تیر خورده و به کما میرود. پس از به هوش آمدن خود را در دنیایی پر از زامبی میبیند که باید خود و دوستانش را در آن زنده نگه دارد.
تريلر فيلم

دانلود سریال The Walking Dead دوبله فارسی

 

مردگان متحرک یا والکینگ دد یک سریال تلویزیونی در ژانر درام، ترسناک و پسا آخرالزمانی آمریکایی، ساختهٔ «آنجلا کنگ» و «فرانک دارابونت» کارگردان پرآوازه فیلم های تحسین شده است. این مجموعه اقتباسی از کمیک بوکی با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌است. در این سریال بازیگرانی همچون «اندرو لینکولن» ، «جفری دین مورگان» ، «نورمن ریدس» ، «جان برنتال» ، «سارا وین کالیز» ، «لوری هولدن» ، «جفری دی‌مان» ، «استیون ین» ، «چندلر ریگز» ، «لورن کوهن» ، «دانای گوریرا» ، «مایکل راکر» ، «دیوید موریسی» ، «ملیسا مک‌براید» ، «امیلی کینی» و «چاد کولمن» به ایفای نقش میپردازند.

 

دانلود سریال مردگان متحرک (والکینگ دد) بدون سانسور

در روز ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۰، دنیا شاهد رونمایی از سبک جدیدی از فیلم های پسا آخر الزمانی زامبی-محور از شبکه کابلی AMC در آمریکا بود که در آن علاوه بر نمایش درنده خویی زامبی ها و مصیبت به وجود آمده به دست آن ها، به روابط عاطفی و اجتماعی انسان های نجات یافته در این دوران نیز می پرداخت و با دقت و وسواس خاصی، شرایط حساس حاکم را توصیف می کرد. تاکنون ده فصل از سریال جذاب و تماشایی «مردگان متحرک» پخش شده است. پخش قسمت آخر فصل دهم به دلیل مشکلات تولید به خاطر اپیدمی کرونا با تاخیر بسیار در تاریخ ۱۰ مهر (یک اکتبر) پخش شد ، فصل دهم شامل ۶ قسمت اضافه نیز میباشد که اوایل سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. همچنین شبکه AMC سریال را برای «فصل یازدهم و پایانی» تمدید کرده است.

 

 دانلود سریال The Walking Dead با زیرنویس فارسی چسبیده 

والکینگ دد با استقبال عمومی مواجه شد و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد. قسمت اول فصل چهارم توانست رکورد پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه‌های کابلی را بشکند اما پس از آغاز فصل پنجم این مجموعه در رتبه‌بندی نیلسن (Nielsen ratings) توانست رکورد قبلی خود را تغییر دهد؛ دست یافتن به ۱۷٬۳ میلیون بیننده برای قسمت نخست فصل پنجم که به پربیننده‌ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی تبدیل شد. «The Walking Dead» در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از مجموع نقدهای منتشر شده برای ده فصل ، توانسته ۸۱ درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۱۱۵ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد.


* تمامی نسخه ها بدون سانسور و حذفیات است
* نسخه های 10bit دارای عمق رنگ بیشتر و وضوح بهتری میباشند.
فصل اول زیرنویس چسبیده کیفیت BluRay 720 انکودر SoftSub undefined
فصل اول زیرنویس چسبیده کیفیت BluRay 480 انکودر SoftSub undefined
فصل دهم دوبله فارسی کیفیت BluRay 1080p انکودر BarTarMoviz undefined
فصل دهم دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p انکودر BarTarMoviz undefined
فصل یازدهم دوبله فارسی کیفیت WEB DL 1080p انکودر BarTarMoviz undefined
فصل یازدهم دوبله فارسی کیفیت WEB DL 720p انکودر BarTarMoviz undefined

برای دانلود و تماشا با بهترین سرعت لطفا V.P.N خود را خاموش کنید

تمام فیلم و سریال ها بدون سانسور مي باشد

دیدگاه خود را بگذارید
1 نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد2 لطفا از کلمات توهین آمیز استفاده نفرمایید3 درخواست فیلم و سریال را حتما از ناحیه کاربری در خواست دهید
نوشته شده توسط ahmad در 6 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

بهترین سریال سبک بقا و قدیمی

نوشته شده توسط Digaran در 5 ژوئن 2024 ارسال پاسخ

درود این جور داستانها منفی و افسردگی میاره خوشم نمیاد